Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu meblowego sieci Jysk. Jest on zlokalizowany przy supermarkecie Carrefour Market przy alei Jana Pawła II 21 w Lublinie. Podłoga przed wejściem do sklepu była brudna, widać było na niej liczne ślady butów, błota oraz roztopionego śniegu. Wewnątrz sklepu na podłodze jest wykładzina, na niej również widać było liczne zabrudzenia, choć nieco mniej były one dostrzegalne niż przed wejściem do sklepu. Wejście do sklepu jest bardzo ciasne. Do tego 2/3 szerokości wejścia było zastawione meblami na ekspozycji. Sklep jest dość spory, jednak przejścia szczególnie na części meblowej są dość ciasne, a do niektórych mebli w ogóle nie można była podejść, żeby je obejrzeć z bliska. Nieco szersze były przejścia w pozostałej części sklepu. Sklep ma dość szeroki asortyment zaczynając od mebli, przez pościele, ręczniki a kończąc na akcesoriach i dekoracjach. Jednak jakość oferowanych towarów jest tu często niezadowalające, szczególnie w odniesieniu do ceny (zwykle niezbyt niskiej). Obsługa sklepu byłą ubrana w firmowe niebieskie koszule, które wyglądy na czyste i schludne. Do tego każdy z pracowników posiadał identyfikator z nazwą sklepu oraz swoim imieniem. Obsługa sklepu była miła, choć mało pomocna i trudno było kogoś znaleźć na sklepie, żeby zapytać o szczegóły. Powinno być więcej obsługi, bo trzeba długo czekać na pracownika oraz kolejka przy kasie też potrafi się tworzyć dość spora.