Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Elektromarket.pl
Treść opinii: Obserwacja dotyczy sklepu internetowego Elektromarket.pl Zamówiłam 3 produkty o łącznej wartości 3600 zł. Zmywarkę, piekarnik oraz płytę grzewczą. Zalezało mi żeby produkty zostały dowiezione na 10.02 więc zamówienie złożyłam 4/02. Informacja na stronie sklepu mówiła, że czas oczekiwania na sprzęty to max 5 dni. Po 4,5 i 6 dniach codziennie dzwoniłam, żeby dowiedzieś się kiedy towar zostanie dostarczony. Każdego z tych dni otrzymywalam odpowiedź, że jutro. Nastał 10/02 i sprzętow nadal nie było. Wybrałam się więc osobiście do punktu odbioru. okazało się że 2 z 3 produktów nadal nie ma. Wprowadzano mnie zatem w błąd za kazdym razem kiedy dzwoniłam. Od obsługi sklepu dowiedziałam się tylko, że produkty, które zamówiłam są mało rotujące. Czyli to moja wina? Jak mogła nie znać danych o rotacji w sklepie elektromarket.pl? Za tą kwotę jaka chciałam wydać, ich zdaniem klient chyba nie jest godny dobrej obsługi. Sprawa skończyła się tym, że musiałam jechać do jakiegoś sklepu i na szybko kupić jakąkolwiek płytę, bo tego dnia miałam montaż kuchni. Zmywarkę odebrałam sama i tachałam ją na 4 piętro, a na piekarnik nadal czekam, 9 ni od zakupu i ani widu ani słychu. Elektromarket był wielokrotnie odznaczany znakiem jakości, ale moim zdaniem nie zachęca ich to do utrzymywania jakości obsługi, a wręcz rozleniwia.