Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Tego dnia dokonywałam licznych przelewów comiesięcznych zobowiązań i w pewnym momencie przyszło mi na myśl, aby obserwację tego portalu zamieścić. Internet to dzisiaj jedna z podstaw w funkcjonowaniu człowieka, daje szerokie możliwości m. in załatwianie wszelkiego rodzaju spraw płatniczych. Jestem użytkownikiem tego portalu od początku jego istnienia, to już ładnych parę lat, bliskich dekady. Szata graficzna portalu jest aktualizowana co jakiś czas z zachowaniem koloru niebieskiego w przewadze, który jest jakby firmową barwą PKO. Zarządzanie kontem to nic trudnego ani skomplikowanego, każdy kto tylko ma trochę determinacji może tego dokonywać. Obecnie można także wykonywać operacje bankowe za pomocą tzw. Tolkiena. Administratorzy tego portalu „idą” z duchem czasu i współczesności do przodu. Jedyny mankament z którym trudno mi się zgodzić to liczne opłaty za użytkowanie takiego konta internetowego. Nie dość że każdy przelew do innego banku pobierana jest opłata w wysokości 0,50 zł ( pod warunkiem, że jest to zlecenie stałe bo za przelew jednorazowy kwota jest większa) to jeszcze co miesiąc z konta pobierana jest opłata za abonament iPKO 2,00 zł/miesięcznie, prowadzenie rachunku 6,90 zł/miesięcznie, za polecenie przelewu 1,00 zł/przelew, natomiast zlecenie zapłaty 5,00 zł/miesięcznie, ta opłata to istne zdzierstwo, ponadto jeszcze opłata za dostęp do usług internetowych. Moich przelewów wykonuję miesięcznie ok. piętnastu. Jak obliczyłam całość to ok. 30 zł kosztuje mnie fakt, że PKO prowadzi mój rachunek a operacji dokonuję sama. Rocznie ta kwota wzrasta do blisko 400-stu złotych. To bardzo dużo. Inną sprawą jest fakt wygody ale czy za każdą wygodę trzeba tak „słono” płacić. Kiedyś pojawił się problem w czasie operacji bankowej, wysłałam wiadomość za pośrednictwem portalu z konta i już następnego dnia wyjaśnienie nastąpiło. Co sprawności zastrzeżeń mieć nie można.