Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Na obsłudze klienta musiałam załatwić pewną sprawę związaną z moim kontem rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym i wizyta w placówce była nieuchronna. Zewnętrznie widać drobne zmiany w wizualizacji budynku, powoli zmierza to miejsce ku nowoczesności. Ładny szeroki, niebieski pas neonowy na oknami wysokiego parteru, ciągnie się wzdłuż całego budynku, na nim nazwa banku i znak firmowy – skarbonka. W oszklonej strefie wejścia kolejka trzech osób do bankomatu. Po prawej stronie od wejścia trzy ciemne biurka, za nimi przed monitorami pracujące panie, każda zadbana w białej bluzeczce. Moje kroki skierowałam na lewo do głównej hali obsługi, do dwóch urzędujących kas spory „ogonek” oczekujących klientów – 12 osób, jednak mnie to nie dotyczyło więc czepiać się nie mam prawa. Ja podeszłam do jednej z dwóch pracownic po prawej stronie przy zabudowanej, długiej jakby ladzie, na niej czysto, dostępne ulotki reklamowe. Brak tu jednak nowoczesności wystroju i wizualizacji. Posadzka znak czasu użytkowania zdradza – popękana z widocznie startą powierzchnią, czysto, porządek ale oka dawno „zapomniały” co to jest czystość, nawet ciemne pajęczyny w kącikach widoczne, stare drewniane futryny też ozdobą raczej nie są. Obsługiwała mnie starsza, zadbana pani Krystyna. Gdy powiedziałam z jaką sprawa przychodzę od razu udzieliła mi w pełni wyczerpujących informacji, doradziła, pełna kompetencja i profesjonalizm zajmowanego stanowiska. Wypełniam odpowiednie formularze, podpisałam i mogłam opuścić bank, nie ponosząc żadnych kosztów tej obsługi, nawet czas jej wykonania okazał się niemal błyskawiczny. Co do obsługi zastrzeżeń nie mam, jedyne co mojej sympatii nie budzi to wygląd wnętrza. Powinno się tu dużo zmienić.