Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Znów szybka reakcja, obsługa można rzec błyskawiczna. Poprzedniego dnia o godz. 17.06 wysłałam informacje o nadużyciu mojej obserwacji przez innego uczestnika – obserwatora, nie minęła nawet doba (15.23 tego dnia) gdy odpowiedź od jakości obsługi wpłynęła na moja skrzynkę pocztową z informacją o działaniu w tej kwestii. Szybko, sprawnie, wręcz natychmiastowy czas obsługi – podziękowano mi zgłoszenie nadużycia i poinformowano o podjętych działaniach. Lubię takie załatwianie sprawy, dziękuję za to. Zachowanie i reakcja na zgłoszone nieprawidłowości jest godna „wysokiej” jakości obsługi, po prostu OK., szkoda, że np. reklamacje w sklepach nie są tak szybko rozpatrywane. Administratorzy portalu wiedzą co i jak należy zrobić, choć myślę też, że dobrze byłoby opracować jakiś mechanizm powodujący wyłapywanie obserwacji kopiowanych przez niektórych obserwatorów, którym zasady fair play są całkowicie obojętne i starają się oni zyskiwać punkty dla siebie za pomocą metody „kopiuj-wklej”, po za tym regulamin powinien bardziej restrykcyjnie traktować takie zachowania. Póki co, reakcja i załatwienie sprawy zasługują na uznanie.