Opinia użytkownika: Born
Dotycząca firmy: Travelplanet.pl
Treść opinii: Miałem bony travelpass i pierwotnie chciałem za nie kupić bilety lotnicze. Travelplanet (a dokładniej aero) pobiera jednak bardzo wysokie opłaty rezerwacyjne, stwierdziłem więc, że lepiej będzie jeśli za te bony kupię jakąś wycieczkę dla rodziców. Moja dziewczyna znalazła odpowiednią wycieczkę, wszystko sprawdziła, do travelplanet napisaliśmy tylko konkretnego maila z prośbą o założenie rezerwacji. Na maila odpowiedziano, rezerwacja została założona, aczkolwiek były w niej dwa istotne błędy. Prosiliśmy wyraźnie o opcję noclegu w studio/apartamencie a zarezerwowano zwykły pokój (obie opcje różnią się ceną), nie uwzględniono też zniżki za wpłatę całości. Na maila z prośbą o poprawienie tych błedów i pytaniem o godziny otwarcia w sobotę odpowiedzi już niestety nie otrzymaliśmy. W sobotę udaliśmy się więc do punktu travelplanet w M1 by załatwić sprawę. Gdy weszliśmy do srodka pracownica rozmawiała przez telefon, na nasz widok nie zareagowała. Usiedliśmy zatem i poczekaliśmy aż zakończy rozmowę, trochę to trwało, nie odniosłem wrażenia by starała się jakoś szybciej skończyć rozmawiać. Gdy powiedziałem z czym przychodzimy pracownica musiała zadzwonić do jakieś innej pracownicy, a następnie wykonać kolejny telefon, by poprawiono błedy na rezerwacji (mimo, że powinno być to już dawno zrobione, skoro zgłaszaliśmy to mailowo). Generalnie całość dość długo trwała. Pracownicę oceniam jako osobę mało kontaktową, powiedziałbym dość ponurą, mógłbym się nawet pokusić o stwierdzenie, że odniosłem wrażenie, że kontakt z klientem ją męczy. Pracownica ograniczyła się jedynie (poza licznymi rozmowami telefonicznymi) do wydrukowania umowy i podsunięcia mi jej do podpisu oraz przyjęcia ode mnie płatności. Pracownica nie upewniła się wszystko wiem na temat kupowanej oferty (nie powiedziała o niej nawet słowa), nie zaproponowała żadnych opcji dodatkowych (np. dokupienie obiadokolacji czy dodatkowego ubezpieczenia), nie zapewniła o swojej dyspozycyjności w razie pytań, nie zaprosiła do ponownej wizyty, nie uśmiechnęła się itp. Generalnie pracownica nie zrobiła nic poza absolutnym minimum i nie wyobrażam sobie jak osoba z takim podejściem (a raczej jego brakiem) może sprzedawać wyjazdy.