Opinia użytkownika: Marta_1555
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Wybrałam się do Super-Pharm po masło do ciała na które polowałam już od jakiegoś czasu. Niestety nie wzięłam pod uwagę, że jest to piątkowe popołudnie i że będzie tam tylu klientów. Tłok jest niesamowity, co w połączeniu z dość wąskimi przejściami między regałami niestety utrudnia zakupy. Masła niestety nie było, chociaż Pani z obsługi próbowała je dla mnie znaleźć. Za to stałam się świadkiem wymiany zdań między panią obsługującą promocję a kierownikiem zmiany. Myślę, że rozmowa podniesionymi głosami o tym, czy pani ma zostać do końca dnia na promocji, mimo, że nie dojechały produkty, czy też nie, nie powinna odbywać się przy klientach. Ponieważ wszystko to wywołało we mnie chęć ucieczki wzięłam tylko dezodorant w promocji i udałam się do kas. I tutaj ogromny plus. Ponieważ były kolejki wszystkie kasy były otwarte, a panie sprawnie obsługiwały klientów. Kiedy przyszła moja kolej pani wprawdzie nie zapytała o moją kartę stałego klienta i przepadło mi kilka punkcików, ale za to błyskawicznie znalazła dla mnie waniliową pomadkę do ust, bo dopiero przy kasie pomyślałam sobie, że by mi się przydała, a był tam ich duży wybór. Jak się okazało, nie dość, ze była o zapachu, o jaki prosiłam, to jeszcze pani podała tę, która była w promocji. Z zakupów wyszłam więc nieco oszołomiona tłumem, ale zadowolona.