Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: Majster
Treść opinii: Byłam w pracy, kiedy zadzwoniła do mnie siostra z prośbą o zawiezienie jej do Majstra w Stalowej Woli, poniewaz kupiła tam rano białą deskę sedesową, która okazała się niekompletna (brakowało części do jej zamontowania). Bardzo chętni zgodziłam się i po pracy pojechałyśmy z wybrakowanym towarem do Majstra. Weszłyśmy do sklepu i podeszłyśmy do punktu Obsługi klienta. Siedziała tam młof\da kobieta, której wyjąsniłyśmy z czym przyszłyśmy. Siostra pokazał jej paragon zakupu i opowiedziała, że chciała zamontować deskę na sedesie, ale brakowało motylków do przykręcenia. Kobieta poprosiła nas, żebyśmy chwilę zaczekały i zniknęła na sklepi. Stałyśmy około 5 minut, gdy zobaczyłyśmy ją idącą z powrotem w towarzystwie mężczyzny ubranego w roboczy strój Majstra. Nieśli ze sobą nową deskę. Kobieta przeprosiła nas za zaistniałą sytuację i dała nam nową deskę, która posiadała wszystkie części. Podziękowaliśmy jej i wyszliśmy ze sklepu.