Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IMAS OnLine
Treść opinii: Gdy mam tylko taką możliwość z chęcią się zapisuję do wszelakich klubów konsumenta , programów lojalnościowych czy też internetowych paneli badawczych. Raz jestem bardziej a raz mniej usatysfakcjonowana z uczestnictwa i zaproponowanych mi zasad. Ale trwam i raczej się nie wypisuję i nie rezygnuję. Będzie już ładnych kilkanaście miesięcy jak jestem zapisana do internetowego panelu IMAS OnLine. Kilka dni temu zabrałam się do zamówienia nagrody. Punkty niezbędne do owego zmówienia miałam już zgromadzone od jakiegoś czasu ale jakoś tak się nie składało by to zrealizować. Co ma wisieć nie utonie i pośpiechu nie ma. Proces zamawiania nie nastręcza problemów. Jest prosty i i intuicyjny. Mam tylko zastrzeżenie co do określenia czasu w jakim mogę oczekiwać przelewu. Jest co prawda informacja że wysyłki realizowane są dwa razy w miesiącu a jaki jest system realizacji to mam to napisane w Poradniku Panelisty z tym że tam nic nie napisano konkretnego . Nie dostaję też potwierdzenia wpłynięcia zamówienia na adres @. Co warte uwagi mogę w ciągi 24 h z złożonego zamówienia się wycofać . Całą historię swojego uczestnictwa mam dokładnie zarejestrowaną , ile wypełniłam ankiet ile punktów za nie dostałam i ile punktów wydatkowałam na nagrody od początku mojej rejestracji w panelu.