Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: E.Leclerc

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy hipermarketu sieci Leclerc, zlokalizowanego w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana. Pod sklepem jest bardzo duży kryty parking, było na nim dużo wolnych miejsc i to nawet blisko wejścia głównego. Przed wejściem do sklepu stały poustawiane ładnie i równo w rzędach wózki na zakupy. Przy wejściu były też koszyki na mniejsze zakupy. Przy wejściu na halę sprzedaży były też stojak na gazetki z aktualną ofertą promocyjną sklepu, jednak nie było tan ani jednej gazetki. Jednak ogólnie stojak ten jest ustawiony w dobrze widocznym i łatwo dostępnym miejscu dla osób wchodzących do sklepu. Podłoga przed sklepem jak i też na samej hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Ogólnie towary na półkach były ładnie i równo poukładane na półkach. Jednak ceny podane przy półkach były słabo widoczne i mało czytelne, szczególnie patrząc na nie pod większym kątem. Były one podane na elektronicznych wyświetlaczach. Do tego było kilkanaście miejsc, gdzie na wyświetlaczy brakowało ceny. Jednak czytniki kodów kreskowych, gdzie można sprawdzić cenę są dość gęsto umieszczone na sklepie i dobrze oznakowane. Obsługa przy kasie szła bardzo powoli (nawet mimo iż korzystałem z kasy szybkiej obsługi – do 5 sztuk), kasjerka pracowała i ruszała się jak mucha w smole. Obsługa była ubrana w jednolite firmowe stroje, które wyglądały na w miarę czyste i schludne.