Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy hipermarketu sieci Real, zlokalizowanego w Lublinie przy ulicy Chodźki. Parking przed sklepem był odśnieżony należycie, było na nim dużo wolnych miejsc i to nawet blisko wejścia głównego. Przed wejściem do sklepu stały poustawiane ładnie i równo w rzędach wózki na zakupy. Podłoga przed sklepem jak i też na samej hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu na halę sprzedaży były też gazetki z aktualną ofertą promocyjną sklepu. Jednak były one wyłożone na blat lady punktu obsługi klientów w słabo widocznym miejscu dla osób wchodzących do sklepu. Zaraz za wejściem była wystawiona oferta kosmetyków w promocji, była nimi zastawiona cała alejka główna (wejściowa). Towary były dość ciasno ustawione i ciężko się tam chodziło między półkami. Ogólnie towary na półkach były ładnie i równo poukładane na półkach, ceny były podane w dobrze widoczny i czytelny sposób (jednak było kilkanaście miejsc, gdzie brakowało etykiet z cenami). Do tego czytniki kodów kreskowych, gdzie można sprawdzić cenę są dość rzadko umieszczone na sklepie i słabo oznakowane. Obsługa przy kasie szła szybko, kasjerka była bardzo miła. Zapytana, o szczegóły akcji wydaj 100zł dostaniesz bon 10zł, wszystko wyjaśniała, podając paragon wskazała liczbę punktów payback, oraz wskazała odcinek wydrukowany z kasy fiskalnej który jest właśnie bonem rabatowym. Do tego wskazała jego wartość oraz czas ważności.