Opinia użytkownika: Marzena_386
Dotycząca firmy: Weltbild
Treść opinii: Kilkukrotnie zamawiałam książki i inne produkty w sklepie wysyłkowym Weltbild. Oferta magazynu jest bardzo atrakcyjna nie tylko ze względu na literaturę i korzystne promocje, ale również z powodu bardzo ciekawych i pomysłowych artykułów dla domu. Niestety niejednokrotnie zawiodłam się na zakupach, ponieważ nie otrzymałam zamawianych produktów. Ostatnie moje zamówienie wysłałam zaraz po tym jak dostałam gazetę z aktualną ofertą sklepu. Sam proces zamawiania jest bardzo prosty. Niestety z realizacją jest już dużo gorzej. Bardzo długo czekałam na dostawę zamówionych produktów. Zniecierpliwiona zatelefonowałam do Działu Obsługi Klienta. Po długim oczekiwaniu na połączenie wreszcie zgłosiła się pracownica, ale nie potrafiła mi pomóc. Pani nie wiedziała kiedy zlecenie zostanie zrealizowane, ani nie potrafiła powiedzieć czy zostało lub będzie skompletowane. Zostałam poinformowana o tym, co już wiedziałam wcześniej czyli, że czas oczekiwania na zamówienie może się wydłużyć, a firma nie gwarantuje szybkiej przesyłki. Pani była zniecierpliwiona i dążyła do jak najszybszego zakończenia rozmowy. Nie dowiedziałam się więc niczego konkretnego od pracownicy Działu Obsługi Klienta. Po upływie kolejnego tygodnia kurier przyniósł dla mnie paczkę ze sklepu Weltbild. Była to paczka za pobraniem, więc zapłaciłam za zawartość, jednak dużo mniej niż powinnam wg zamówienia, ponieważ w paczce była tylko jedna rzecz spośród trzech zamówionych. Znalazłam również w kartonie kartkę z informacją o zamówieniu i braku pozostałych produktów. Byłam zawiedziona. Oczywiście rozumiem, że mogą się zdarzyć braki, jeśli towar jest chętnie kupowany, jednak moim zdaniem zdarzają się zbyt często i w efekcie nigdy nie można być pewnym zakupów w sklepie Weltbild. Telefoniczną obsługę klienta oceniam jako słabą. Czas realizacji zamówienia był zbyt długi.