Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: 22 grudnia wybrałam sobie prezenty z klubu obserwatora. Niestety pod koniec stycznie zorientowałam się, ze jeszcze jeden prezent do mnie nie przyszedł. Postanowiłam napisać e-maila do pracowników portalu w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Na początku wysłałam e-mail z mojej prywatnej poczty, ale po chwili dostałam odpowiedź, ze e-mail nie został dostarczony. Wysłałam wiadomość za pośrednictwem portalu. Po kilku dniach otrzymałam e-maila od pracowników z przeprosinami. Zaproponowano mi inny model zamówionej przeze mnie nagrody oraz wysłano do mnie niespodziankę. W czwartek otrzymałam owa niespodziankę. Była to bardzo porządna torba na zakupy oraz smycz. I daje 4 tylko dlatego, że rozumiem, ze torba jest elementem reklamowym, ale ciężko mi z nią pójść na zakupy bo od razu zdradzam się, ze jestem "tajemniczym klientem", a zależy mi na tym by wykonywać to zadanie bardzo profesjonalnie. Nie mniej jednak dziękuję za rekompensatę tak długiego oczekiwania na nagrodę w Klubie Super Obserwatora.