Opinia użytkownika: Agnieszka_2399
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Udałam się do T-mobile, żeby dowiedzieć się czegoś o nowych ofertach abonamentowych. Podeszłam do stoiska, usiadłam i zapytałam o jakieś oferty na abonament. Ekspedientka zapytała mnie jaka kwota, by mnie interesowała, po czym opisała mi każdy z możliwych abonamentów i pokazała telefony, które można w każdym z nich otrzymać. W tym momencie przypomniało mi się, że oglądałam na stronie internetowej T-mobile, że w przypadku zakupu przez Internet przez 3 miesiące będę płacić pół ceny za abonament. Powiedziałam o tym ekspedientce, by zapytać co oferują mi w zamian w salonie. Pracownica zaczęła mi mówić, że ona nie poleca zakupu przez Internet, bo to jest niepewne, że nie wiadomo czy wszystko będzie w porządku. Bardzo zdziwiłam się, ponieważ to przecież jedna firma i dlaczego pracownica w taki sposób się wyraża o ofercie firmy. Nie kryłam mojego zdziwienia i zapytałam ją o co dokładnie chodzi i dlaczego się w taki sposób mówi o ofercie firmy, którą sama reprezentuje. Pracownica odpowiedziała, że klienci są niezadowoleni po zakupie przez Internet oraz wytłumaczyła, że ta oferta jest dla nowych klientów, a nie dla przedłużających umowę. Natomiast obecni klienci mają tańsze telefony. Wybrałam jeden z abonamentów i telefonów, lecz niesmak po wizycie pozostał.