Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Apteka Kwiaty Polskie
Treść opinii: Poszłam do apteki, bo dzień wcześniej zamawiałam maść, która miała być dopiero następnego dnia. Specjalnie udałam się do apteki dopiero po 18-ej myśląc, że uda mi się uniknąć długaśnych kolejek jakie tam zazwyczaj panują. Niestety trafiłam bardzo źle, bo po wejściu do apteki okazało się, że kolejka jest jeszcze dłuższa niż zwykle. Przede mną stało około 10 osób, a w dodatku były otwarte tylko dwa stanowiska. Każdy z klientów miał dość długa listę do wykupienia, więc jakoś wolno to wszystko szło. Panie farmaceutki uwijały się jak mogły, ale wiadomo, że w tym fachu nie można czegoś dokładnie nie sprawdzić, bo może się to źle skończyć. No więc w ten sposób stałam w kolejce dokładnie 25 minut. W tym czasie miałam okazję obejrzeć sobie dokładniej pomieszczenie apteki. Po oględzinach wywnioskowałam, że w aptece przydałoby się jakieś malowanie, bo ściany były już dość porządnie przybrudzone. Poza tym warto byłoby zainwestować w nowy zegar, bo ten co wisiał na ścianie odmówił posłuszeństwa któregoś dnia dokładnie o 9.15... Poza tym warto byłoby poukładać trochę te leki w lodówkach, bo niezbyt ładnie się prezentowały takie porozrzucane po całej lodówce. Kiedy wreszcie doczekałam się swojej kolejki zostałam obsłużona dość szybko przez panią. Ponadto farmaceutka była dla mnie miła, usłyszałam proszę, dziękuję, do widzenia. Myślę, że warto było poczekać, żeby potem być profesjonalnie obsłużonym. Tylko kierownictwo apteki mogłoby wziąć pod uwagę liczbę klientów i zwiększyć liczbę aktywnych stanowisk obsługi w czasie takiego natłoku klientów.