Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy obsługi przy kasie. Miałam w ręce tylko 3 produkty: trampki dla syna, bułkę oraz ser. Podeszłam do kasy gdzie kolejka wydawała mi się dość krótka. Co prawda przez chwilę się wahałam bo była to kasa pierwszeństwa dla kobiet w ciąży itp. Ale przecież odrazu nie pojawi się kilak osób mających pierwszeństwo wiec zostałam. Byłam czwarta w kolejce i po mniej niż 5 minutach przyszła moja kolej.Pani bez problemu odrazu odnalazła kod na bułkę, zeskanowała ser i po nieudanej próbie zeskanowania trampek z dość wyblakniętego kodu odkleiła naklejkę i starała się wpisać go ręcznie. Po nie udanej próbie zaproponował podyktowanie tego kodu. Pani podął mi naklejkę, ja ułożywszy kod pod odpowiednim kontem aby było widać wyblaknięte cyfry i podyktowałam kod. Kod został przyjęty Kasjerka podziękowała mi i wypowiedziała wyraźnie kwotę do zapłaty. Po chwili otrzymałam prawidłowo wydaną resztę oraz paragon.