Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: MPK Kraków
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy przejazdu autobusem linii 178 w dniu 10.02.2012 który planowo z pętli Kampus Uj odjeżdża o 13.21. Była 13: 17 kolejne osoby wsiadające do autobusu widzące zepsuty automat w pospiechu wysiadały aby kupić bilet w automacie na pętli. Kierowca o 13:17 zamknął drzwi i podjechał na przód przestanku. Podczas tego manewru bardzo szarpnął przy ruszaniu. Niestety później dojeżdżając do przestanku dość późno zwalniał i dość gwałtownie hamował. Podczas jazdy pasażerowie zgłaszali nieczynny automat biletowy i kierowca burczał, że wie. No cóż na auitoamacie był napis: automat nieczynny powiadom kierowce. Może należało całkiem wyłączyć i powiesić kartkę? No nie wiem. W każdym bądź razie aroganckie odzywki do pasażerów były nie na miejscu według mnie. Cała trasę przejazdu ( jedne przestanek dalej niż M1) kierowca gwałtownie hamował, przyspieszał , szarpał. Nie dostosowywał prędkości do warunków panujących na drodze. Dawno się nie spotkałam z tak fatalnym sposobem jazdy kierowcy komunikacji miejskiej.