Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magika

Dotycząca firmy: Jakama

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy obsługi w sklepie zoologicznym sieci Jakama. Jak już zostałam odesłana przez pracownika wyławiającego ryby do kasy aby tam zapytać o preparat na martwicę płetw to podeszłam odczekałam chwilę aż ekspedientka skończy obsługiwać i zadałam ponownie pytanie o preparat stosowany w przypadku martwicy płetw u ryb akwariowych. Pani bez słowa położyła na ladzie preparat którego cena była dobrze widoczna i mało nie zwaliła mnie z nóg bo było to 40 zł. Gdy spytałam o coś tańszego z zioło-leku Pani z naciskiem powiedziała, że ten jest najlepszy. Spojrzałam na półkę i powiedziałam, że z pewnością najdroższy, ale chciałabym coś tańszego. Tutaj na ladę powędrował drugi preparat tym razem nieco tańszy bo za 29,9 zł Preparat potrzebowałam u tylko dlatego nie wyszłam ze sklepu. Spojrzałam na Panią oczami pełnymi zdziwienia i powiedziałam, że do dwóch jarzeń ców to ja nie kupię preparatu w tej cenie i może coś z tych tańszy się znajdzie? No i w końcu odpowiedniej preparat wylądował na ladzie. Co prawda paragonu nie otrzymałam i Pani powiedziała cena ok. 7 zł a było 7, 9 zł. Ale zapłaciłam, zwinęłam resztę z lady niestety paragonu nie dostałam. Ale już się nie upomniałam i czym prędzej wyszłam póki jeszcze były we mnie resztki cierpliwości.