Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Moja wizyta w Komputroniku miała na celu poszukania jakiegoś notebooke'a. Był to tylko tzw. rekonesans. Jeśli chodzi o wybór sprzętu na miejscu to mają tam za szybami najpopularniejsze marki, od Sony Vaio do Acera. Jedno co moim zdaniem jest nieodpowiednie, to właśnie brak możliwości dotknięcia sprzętu, ponieważ jest on za szybą. A co, jeśli ja mam ochotę dotknąć laptopa? Muszę prosić o pomoc pracownika. Co w przypadku, gdy wszyscy pracownicy są zajęci? Ja nie miałem takiego problemu, bo po kilku minutach pracownik Komputronika zapytał się mnie, czy czasem mi w czymś nie pomóc. Odmówiłem, bo pomoc była mi nie potrzebna, ale pozytywem jest to, że pracownicy z jednej strony nie wyrywają się do klienta, gdy ten tylko zdąży wejść do sklepu, ale też nie pozostawiają go samego siebie, aby się nie błąkał samotnie. A co jeśli wstydzi się zapytać? To dotyczy zwłaszcza tych osób, które nie znają się na sprzęcie i uznają to za coś wstydliwego. Reasumując moja wizyta w Komputroniku przebiegła miło poza jednym zaznaczonym minusem, który jednak jest dość poważny. Firma powinna to zmienić.