Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wybierając się podróż czasem trzeba zatankować auto. W tym też celu wstąpiłam na stacje paliw bp. Stanowiska przy dystrybutorach paliwa były utrzymane w czystości, nie leżały tam żadne papierki. Wchodząc na stację zauważyłam duże logo z napisem Carrefour expres. Drzwi, które automatycznie otworzyły się przede mną były mocno zabrudzone. Po wejściu do środka pierwsze co zobaczyłam to wiadro z brudną wodą i mop przy nim. Mimo to podłoga na stacji była bardzo brudna. Otwarte były cztery kasy. Każda z nich obsługiwała klientów. Ustawiłam się więc przy ostatniej kasie obserwując to co się dzieje w dalszej części pomieszczenia, kiedy pani z kasy obok poprosiła mnie do siebie. Po zapłaceniu za paliwo kasjerka zaproponowała mi produkty ze sprzedaży dodatkowej. Chciałam jeszcze wziąć udział w losowaniu Lotto, ale dowiedziałam się, że kupić kupon mogę tylko przy jednej kasie, tej przy której stałam pierwotnie. Wróciłam więc do kolejki przy sąsiedniej kasie. W pomieszczeniu panował duży ruch i zamieszanie, ponieważ wspomniany wyżej Carrefour dopiero był urządzany. Wiele osób układało artykuły spożywcze na półki, oraz porządkowało otoczenie. Kiedy przyszła moja kolej pracownica obsługiwała mnie w sposób bardzo życzliwy używając form grzecznościowych. Wychodząc zauważyłam, że każdy w czterech kasjerów-sprzedawców miał na sobie inny strój, jednakże każdy z nich był strojem firmowym wraz z plakietką imienną. Jakość obsługi na wysokim poziomie, pomimo dużego zamieszania w pomieszczeniu.