Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W weekend bardzo szwankował mi internet. Było mi to nie na rękę bowiem miałam pilne sprawy do wykonania i utrudniało to moją pracę. Postanowiłam zadzwonić do Orange i zapytać na czym polega problem. Po raz pierwszy w życiu dodzwoniłam się do Orange w bardzo krótkim czasie. Mój czas oczekiwania wynosił niecałą minutę a to rzadkość. Po drugiej stronie linii powitała mnie konsultantka o sympatycznym głosie. Gdy przedstawiłam jej swój problem konsultantka odpowiedziała mi, że nie widzi żadnego problemu w moim połączeniu. Nie potrafiła mi udzielić pomocy. Winę zrzuciła na zapewne wykorzystany limit połączeń. Dodam, że mój okres rozliczeniowy zaczyna się od początku miesiąca więc niemal niemożliwe jest abym miała wykorzystany limit po pięciu dniach. Moja rozmowa trwała krótko. Postanowiłam w poniedziałek wybrać się do salonu Orange aby tam wyjaśnić awarię.