Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy supermarketu spożywczego sieci Lidl zlokalizowanego w Lublinie przy ulicy Jana Pawła II. Parking i chodniki przed sklepem były odśnieżone należycie, nie było na nich ani gama śniegu czy lodu. Bardzo się to rzucało w oczy szczególnie na granicy gdzie chodnik miejski (nieodśnieżony, pełen lodu i zbitego śniegu) się kończył a zaczynał się tern sklepu (chodniki odśnieżone do kostki brukowej). Przy wejściu do sklepu była duża ilość wózków na zakupy. Były one równo poustawiane w rzędy. Przy wejściu nie brakowało też a stojaka na gazetki reklamowe, jednak był on pusty i nie było tam ani jednej sztuki aktualnej gazetki reklamowej. Podłoga przed wejściem do sklepu oraz w pierwszej alejce była brudna, widać było na niej ślady butów, śniegu i błota. Jedak podłoga dalej już na hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Produkty na regałach były estetycznie poukładane. Nie spostrzegłem też aby brakowało jakichś towarów na półkach. Dobrze widoczne były etykiety z nazwami i cenami towarów umieszczone przy półkach i regałach. Trochę zastawione było przejście w pierwszej alejce, gdzie wystawione na środku alejki były słodycze będące w promocji. To trochę utrudniało przejście tą alejką. Wszyscy pracownicy obsługi byli ubrani w firmowe stroje. Ubrania obsługi były czyste i schludne. Ponadto każdy z pracowników posiadał imienny identyfikator. Przy kasach nie było kolejek, obsługa szła szybko i sprawnie.