Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy supermarketu spożywczego sieci E. Leclerc zlokalizowanego w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 19. Przy wejściu do sklepu była duża ilość wózków na zakupy. Były one równo poustawiane w rzędy. Przy wejściu były też koszyki na zakupy. Były one równo poukładane w słupki, jednak na wielu z nich widać było, że są mocno brudne w środku (efekt długotrwałego użytkowania). Przy wejściu nie brakowało też a stojaka na gazetki reklamowe, jednak był on pusty i nie było tam ani jednej sztuki aktualnej gazetki reklamowej. Podłoga przed wejściem do sklepu jak i też na samej hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Produkty na regałach były estetycznie poukładane. Nie spostrzegłem też aby brakowało jakichś towarów na półkach. Dobrze widoczne były etykiety z nazwami towarów, jednak były to tradycyjnie drukowane etykiety (umieszczone obok elektronicznej ceny). Natomiast elektroniczne etykiety z cenami podanymi przy półkach były mało wyraźne i słabo widoczne, szczególnie pod większym kątem. Wszyscy pracownicy obsługi byli ubrani w niebieskie firmowe stroje. Ubrania obsługi były czyste i schludne. Ponadto każdy z pracowników posiadał imienny identyfikator. Przy kasach nie było kolejek, obsługa szła szybko i sprawnie. Kasjerka była miła i uprzejma, a na koniec zakupach wydała paragon.