Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: To był ostatni odwiedzony przez nas sklep i okazało się, że właśnie tam dokonaliśmy zakupu. Gdy pojawiliśmy się przy dziale z pralkami od razu podszedł do nas jeden z pracowników. Wskazał nam kilka modeli pralek w rozsądnej cenie. Wytłumaczył nam na czym polegają różnice między nimi i zasugerował nam zakup konkretnego modelu, który akurat był w promocji. Po krótkiej naradzie doszliśmy do wniosku, że zakupimy tą rekomendowaną przez pracownika pralkę. Jak się okazało transport na terenie miasta wynosi 27 zł, natomiast wniesienie pralki to 10 zł od każdej kondygnacji. Mieliśmy więc do zapłacenia dodatkowe 50 zł za wniesienie. Oczywiście istnieje możliwość samodzielnego zabrania pralki prosto ze sklepu, jednak kto podoła jej wniesieniu. Obsługę w tym sklepie określiłabym jako fachową i sympatyczną. Wychodząc zauważyłam, że przy wejściu znajduję się duży szyld z godłem Jakości Obsługi. Moim zdaniem jest on w pełni zasłużony.