Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Był to pierwszy odwiedzony przez nas sklep ze sprzętem AGD. Gdy weszliśmy do sklepu od razu skierowaliśmy nasze kroki ku dziale z pralkami. Nie było tam nikogo z obsługi, więc musieliśmy poradzić sobie sami. Wybór pralek był dosyć spory i znaleźliśmy kilka z naszego przedziału cenowego. Chcieliśmy jednak dokonać porównania więc nie zdecydowaliśmy się od razu na zakup. Postanowiłam jednak zapytać kogoś z obsługi na temat transportu i wniesienia pralki do domu. Aby znaleźć pracownika musiałam udać się na sam koniec sklepu do kas. Była tam dwuosobowa kolejka, więc grzecznie odczekałam swoje. Po upływie około 5 minut pracownik zapytał w czym może mi pomóc. Udzielił mi informacji, że na terenie Białej Podlaskiej transport z wniesieniem wynosi około 50 zł. Natomiast za pomoc w podłączeniu pralki jest pobierana dodatkowa opłata. Pracownik udzielał mi tych informacji jednocześnie patrząc w komputer. Nawet na chwilę nie podniósł na mnie wzorku. Obsługa w tym sklepie jest na bardzo niskim poziomie. Zakup droższego sprzętu wymaga fachowej porady, a w RTV EURO AGD nie mogłam na nią liczyć.