Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Wybrałam się do Carrefoura po paluszki krabowe, które można dostać jedynie w tym markecie.Oczywiście przy okazji kupiłam masę mniej i bardziej potrzebnych rzeczy. Gdy stanęłam przy stoisku rybnym nie było tam nikogo z obsługi. Pracownica pojawiła się po upływie około 2 minut. Poprosiłam o 40 dkg paluszków. Kobieta zważyła mi ponad 50 dkg. Oczywiście zgodziłam się na te 10 dkg więcej, jednak gdybym chciała kupić taką ilość sama bym to zgłosiłam. Taka praktyka dodawania paru deko więcej jest często stosowana. Klient zazwyczaj zgadza się na małą nadwyżkę a tym samym sklep zarabia więcej. Obsługująca mnie kasjerka była uprzejma i życzliwa. Okazało się, że z woreczka z surimi odkleiła się etykietka z ceną. Kasjerka poradziła mi, abym szybko pobiegła na stoisko rybne i poprosiła o ponowne zważenie. Za mną była spora kolejka więc nie chciałam ryzykować nienawistnych spojrzeń ze strony innych klientów. Poprosiłam więc o podliczenie paragonu bez surimi. Po dokonaniu zakupów ponownie weszłam na salę sprzedaży. Gdy wróciłam ze zważonymi surimi kasjerka obsłużyła mnie bez kolejki. Był to miły gest z jej strony, bowiem musiałabym stać drugi raz w kolejce dobre 5 minut.