Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: .W Kauflandzie bywam bardzo często i za każdym razem zastanawia mnie jedno - kto i po co wymyślił taki tryb obsługi stoiska z artykułami sypkimi. Jeszcze nigdy nie udało mi się podejść do tego punktu i zastać na miejscu jakąś pracownicę. Początkowo myślałam, że po prostu mam pecha i trafiam na przerwę lub nagłą potrzebę skorzystania z toalety - wystarczy poczekać i ktoś przyjdzie. Dopiero później zagadka się rozwiązała - ktoś wymyślił, że nie ma sensu żeby pracownica stała tam cały czas, bo przecież może w tym samym czasie towar porokładać. Jeśli więc chcesz coś kupić - czekaj aż obsypana towarem do rozkładania pracownica Cię zauważy, albo tuptaj do punktu obsługi klienta, żeby kogoś zawołali, albo machnij ręką i zrezygnuj z zakupów. W tym wypadku wybrałam to ostatnie - po pięciu minutach stania ( za mną zaczęła się tworzy kolejka) doszłam do wniosku, że przeżyję bez makaronu na wagę. Nie bardzo rozumiem jakim wyższym celom służy takie zorganizowanie tego stoiska. Są tam dobre rzeczy i cenowo przyjazne kieszeni ale nie jeden klient nie ma cierpliwości czekać i rezygnuje z zakupów. Więc sklep traci.