Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magika

Dotycząca firmy: MPK Kraków

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy automatu biletowego- tego dużego, który jest zlokalizowany na Moście Grunwaldzkim. Potrzebowałam kupić bilet normalny za 2, 8 zł aby dojechać do domu. odstałam swoje w kolejce będąc trzecia- przede mną obie Panie doładowywały kartę miejską. Gdy przysżła już moja kolej wybrałam w menu na ekranie dotykowym odpowiedni bilet i dodałam do niego drugi o niższym nominale tak aby kwota do zapłaty była jak najbliższa 5 zł. Ponieważ miałam taka monetę. Wrzuciłam 5 zł a automat nadal domagał się zapłaty, lekko stuknęłam w okolice otworu w który wrzucałam monetę i moneta wypadła.Cała procedurę powtórzyłam po raz drugi. Niestety efekt był ten sam. Sięgnęłam do portfela i dobrałam jeszcze 60 groszy aby w takim razie zapłacić zgodnymi pieniędzmi ( i zamiast biletu za 2, 8 i za 2 zł chciałam nabyć dwa po 2, 8 zł. Niestety automat po wrzuceniu monet nadal dopominał się o zapłatę. Czynność stuknięcia musiałam powtórzyć. Uf odzyskałam pieniądze, ale zostałam bez biletu. Przypuszczalnie kasetka na bilon była już pełna i momenty odbijały się od kasetki itp. No cóż nie jest to pierwsza sytuacja z automatem tego typu i pozostaje pytanie na ile można jednak je skutecznie monitorować aby nie było takich sytuacji, bo kiosk w pobliżu nie jest czynny cała dobę.