Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Cyfrowy Polsat mam juz od ponad roku i jestem raczej zadowolonym użytkownikiem tej platformy cyfrowej. Posiadam pakiet familijny, który w każdej chwili mogę zamienić na tańszy pakiet mini HD i tak też postanowiłam zrobić w tym miesiącu, ponieważ będę teraz żadko ogladac tv i podstawowe programy w pełni mi wystarczą. Po zamianie na tańszy pakiet nie miałam w ogóle żadnych programów, zatem postanowiłam zadzwonić na infolinie obsługe klienta cyfrowego polsatu, aby się dowiedzieć dlaczego nie posiadam żadnego programu. Gdy połączyłam się z konsultatką, która zwerifikowała moje dane klienta, po czym oświadczyła, że nie jestem osobą podającą się za właściciela, gdyż mój głos brzmi za młodo mimo, że podałam wszystkie prawidłowe dane. Mimo podania dodatkowych danych konsultantka nie chciała mi podać przyczyny nie działania programów. Musiałam prowadzić z konsultantka bezsensowne dywagacje, a przecież nie po to zadzwoniłam na centum obsługi klienta, aby dyskutować o membranie mojego głosu. Dopiero, gdy mój ton stał się bardziej roszczeniowy konsutantka poradziła mi, żebym wpisała odpowiedni nr programu dla abonenta i odczekła 15 min., a następnie znowu przełączyła na żądany program. Zachowanie konsultantki uważam za nie właściwe, gdyż nawet gdy koś inny z domowników w moim imieniu chciał uzyskać informację konsultantka ma prawo mu takowych udzielić.