Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Podczas ostatniej wizyty w butiku, zauważyłam wystawę torebek z nowej kolekcji. Postanowiłam dzisiaj wrócić do sklepu, w celu zakupu jednej z nich. Weszłam do środka i natychmiast zauważyłam, iż jest w nim wielu klientów ale tylko jeden pracownik, który był zajęty obsługą przy kasie. Widać było, że pracownik jest bardzo zdenerwowany (szczupła blondynka, około 45 lat, ubrana w firmową, granatową bluzę). Wielu klientów prosiło sprzedawcę o pomoc, ale zdezorientowana, chaotycznie biegała po salonie. Nie chciałam przysparzać pracownikowi problemów swoim zakupem, w związku z tym postanowiłam wrócić po tę torebkę (39zł) w innym terminie. Dodam, iż w salonie było czysto, a towar był uporządkowany, na podłodze nie znajdowały się przeszkadzające kartony lub artykuły. Super pomysłem jest wbudowany w ścianę telewizor (niedaleko działu z obuwiem dziecięcym), w którym przez cały czas lecą bajki dla dzieci - rodzice spokojnie oglądają ekspozycję a dziecko wygodnie, bezpiecznie i zadowolone ogląda kreskówki.