Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Udałam się do salonu RTV Euro, aby dokonać reklamacji urządzenia. Zakupiłam je 3 m-ce temu, ale myślałam, że problem tkwi w tym, że nie potrafię go odpowiednio zainstalować. W sklepie, który znajduje się w Galerii Jurajskiej było wielu młodych ludzi, przy stanowiskach ze sprzedażą ratalną także było tłocznie. na pierwszy rzut oka widać było lekki nieporządek. Na podłodze w pudełkach stało kilka tv, widocznie po dostawie nikt jeszcze nie zdążył ich odstawić do magazynu. Podeszłam do stanowiska sprzedaży ratalnej, aby zapytać gdzie mogę zgłosić reklamację, ponieważ nigdzie nie widziałam odpowiednio oznaczonego miejsca. Pracownik poinformował mnie, że muszę znaleźć kogoś z personelu, kto ubrany będzie w żółta koszulkę. Podeszłam więc do pracownika w żółtej koszulce, ale poinformował mnie, ze jest teraz zajęty i faktycznie tak było. Miałam dwa wyjścia, poszukać następnego pracownika w żółtej koszulce lub poczekać cierpliwie kilka min. Czekając na swoją kolej zauważyła pracownice, która poprosiłam o pomoc. Okazało się, że ma ona dla mnie czas. Musiałam odpowiedzieć na szczegółowe pytania, które miała zawarte w w systemowej ankiecie. Poinformowano mnie, że procedura reklamacyjna trwa do 30 dni, al po ok. 14 dniach powinnam dostać sms-a z serwisu z informacja o postępie sprawy. Kiedy zapytałam o urządzenie zastępcze na czas naprawy okazało się, że nie przysługuje mi ono, ponieważ owo urządzenie było zakupione na zasadzie sprzedaży ratalnej. Cała wizyta w sklepie trwała ok.30 min. Zdecydowanie za mało pracowników znajdowało się na sali na obecne potrzeby.