Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Nie miałam dziś pomysłu na obiad, postanowiłam więc kupić pierogi na wagę. W tym celu wstąpiłam do mojego osiedlowego sklepu Chata Polska. Już od wejścia poczułam przyjemne ciepło, co przy dzisiejszym mrozie było bardzo miłym odczuciem. :) Wzięłam koszyk i weszłam na salę sprzedaży. Udałam się do działu mięso-wędliny z obsługą. Było tu troje klientów i dwie obsługujące pracownice. Czas spędzony w oczekiwaniu na swoją kolej był bardzo krótki, bo panie sprzedawczynie bardzo szybko i sprawnie obsługiwały klientów. Gdy nadeszła moja kolej, zostałam miło przywitana, sprzedawczyni zważyła mi odpowiednią ilość pierogów, a na koniec z uśmiechem podziękowała i zaprosiła ponownie. Przeszłam jeszcze przez salę sprzedaży, żeby zobaczyć czy są jakieś ciekawe promocje, ale nie skusiłam się na zakup innych produktów i poszłam do kasy. Są tu 2 stanowiska kasowe + trzecia kasa na stoisku monopolowym. Do kasy stały 2 osoby przede mną, obsługa przebiegła bardzo sprawnie i bez problemów. Kasjerka przywitała mnie miło, zeskanowała produkty, wręczyła paragon i pożegnała z uśmiechem. W sklepie było czysto i panował porządek.