Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii Open Finance – doradcy finansowi. Zadowolił do mnie konsultant (oczywiście z numeru zastrzeżonego), jednak chyba miał jakieś problemy techniczne, bo za pierwszym razem jak odebrałem to nic nie słyszałem, dopiero jak zadzwonił drugi raz to było go słychać. Jednak jakość połączania była kiepska, słabo go było słychać i co chwilę coś przerywało. Zaproponował mi spotkanie z doradcą i rozmowę na temat przyszłego zabezpieczenia dodatkowych środków na mają przyszłą emeryturę. Temat przedstawił w dość zaciekawiający sposób, jednak jak zawsze twierdził, że nie może przedstawić szczegółów i tego dowiem się już na spotkaniu. Jak go poprosiłem o przesłanie materiałów na temat produktów oszczędzania na emeryturę (np. regulaminów poszczególnych produktów przez nich oferowanych), to stwierdził, że nie ma takich możliwości. A ja chciałem przed spotkaniem sobie trochę poczytać o tych ich nowym produkcie, żeby wiedzieć o co pytać doradcę na spotkaniu. Telekonsultanty obiecał jednak, że jeśli będzie miał jakieś materiały dla klientów na ten temat to mi je postara się przesłać jeszcze przed spotkaniem na maila. Ogólnie konsultant był miły uprzejmy, choć niewiele potrafił powiedzieć na temat szczegółów oferty. Albo to była celowa zagrywka (aby klient przyszedł na spotkanie), albo był słaby w tej kwestii i niewiele wiedział na temat produktów.