Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Audi
Treść opinii: Do salonu mieszczącego się w Kaliszu na ulicy Wojska Polskiego przyjechałam w celu sprawdzenia sprawności samochodu - przegląd po przejechaniu 30.000km. Umówiłam się na 16.12.2011r. na godzinę 8.00. Postanowiłam zostać w salonie i czekać na odbiór samochodu. Przy punkcie serwisu zostałam obsłużona przez Pana Krzysztofa, który cierpliwie odpowiadał na wszystkie zadawane pytania i był bardzo uprzejmy. Podczas pobytu zajęłam się pracą, ale dokładnie mogłam przyjrzeć się zasadom panującycm w salonie. Wszyscy pracownicy byli bardzo uprzejmi dla klientów. Wnętrze było bardzo czyste, jak i zaparkowane samochody. W trakcie serwisowania samochodu mogłam korzystać z kawomatu dla klientów oraz dystrybutora wody. Po kilku godzinach do mojego stolika podszedł Pan Krzysztof i zakomunikował, że auto jest sprawdzone i gotowe do jazdy. Pracownicy serwisu zdjagnozowali jedną usterkę dotyczącą akumulatora. Zamówiłam gumowe wycieraczki na dywaniki, ale niestety do tej pory nikt z salonu do mnie nie zadzwonił po odbiór. W związku z tym, iż przez dwa lata firma Audi ma obowiązek serwisowania pojazdu z uwględnieniem ulg, faktura nie opiewała na wysoką kwotę.