Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Apteka Wielkopolska

Treść opinii: W związku z tym, iż posiadam Kartę Oszczędnościową Pacjenta wydaną przez Aptekę Wielkopolską, staram się większość leków kupować w aptece znajdującej się w budynku marketu Kaufland, ponieważ to jest najlepiej usytuowany dla mnie punkt. Poza tym, za każdą wydaną złotówkę w aptece, otrzymuję dodatkowe pieniążki do wykorzystania w każdym terminie. Codziennie staram się łykać witaminy dla kobiet Falwit, dlatego potrzebowałam zakupić kolejne opakowanie na cały miesiąc. Weszłam do apteki. Wewnatrz było czysto: podłoga oraz pulpit dla klientów był czysty, na półkach z medykamentami nie było widać kurzu. Stanęłam w kolejce jako trzecia. Otwarte były dwie kasy, w związku z czym nie czekałam długo na moją kolej. Farmaceutka była ubrana w biały fartuch. Przywitała mnie uprzejmie, podała pudełeczko z witaminami i dokonała pobrania pieniędzy z karty płatniczej. W tym momencie przypomniałam sobie o Karcie Oszczędnościowej Pacjenta. Poinformowałam panią, iż jestem posiadaczem takiej karty w ramach programu "Oszczedzaj z nami", ale ze słów obsługi wynikało, iż nie istnieje możliwość dobicia punktów (pieniędzy) w momencie lub po dokonaniu płatności. Pani powiedziała mi, że jest jej przykro, pożegnała mnie uprzejmie. Na szczęście witaminki były w dość przystepnej cenie.