Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Bank PKO BP S.A. znajduje się w pięknym budynku na rogu skrzyżowania ulic Przyjaźni i 11 Listopada. Weszłam po schodach i natychmiast udałam się na salę obsługi. Przechodząc przez szklane drzwi zauważyłam, iż na ławeczkach siedzi sporo klientów. W związku z tym, iż w banku obowiązuje kolejność obsługi według numerków, wzięłam plastikowy kartonik z pomarańczowym napisem, usiadłam na ławce i czekałam na wywołanie mnie i numeru kasy, do której mam podejść. Po około 15 minutach "glos' wypowiedział numer z kartonika i poprosił o podejście do okienka 2. W okienku znajdowała się pracownica, która przywitała mnie uprzejmie, poprosiła o kartonik z numerkiem i zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałam pani, z jakim problemem przychodzę. Kasjer bardzo kompetentnie wyjaśnił mi wszystkie opcje do wyboru ulokowania oszczędności oraz bardzo szybko załatwił procedurę przelewu pieniedzy na poboczne konto z najlepszą opcją oprocentowania. Otrzymałam komplet dokumentów, zostałam pożegnana i zadowolona wyszłam z banku. Podłoga w sali obsługi lśniła, a w dwóch miejscach stały standy z ulotkami informującymi o oferowanych przez bank usługach.