Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Chciałabym opisać obsługę w Deutsche Banku, konkretnie - założenie konta. Wszystkie formalności można załatwić poprzez stronę banku, na której są wszystkie potrzebne informacje o koncie, jego różnych wariantach a także opłatach i prowizjach. Żeby założyć konto wystarczy wypełnić prosty formularz. Następnie przygotować ksero dowodu i czekać na kuriera. Całość jest załatwiana bardzo sprawnie, kurier dzwoni przed przyjazdem, a podczas podpisania umowy tłumaczy dokładnie, co wypełnić i gdzie podpisać. Także kontakt z personelem banku w celu aktywowania konta i karty przebiegł bez zarzutu. Konsultanci byli bardzo uprzejmi, sprawnie przeprowadzili mnie poprzez proces aktywacji oraz odpowiedzieli na dodatkowe pytania na temat usług. Przebiegło to szybko i sprawnie. Dodatkowo dużym plusem jest dla mnie bardzo atrakcyjna oferta banku - konto jest prowadzone za darmo, nie płaci się praktycznie za nic - przy spełnieniu wymogu, jakim jest jedna transakcja kartą na miesiąc. Ogólnie jestem pod wrażeniem zarówno oferty banku, jak i braku zbędnych formalności przy zakładaniu konta oraz szybkością jego otwarcia.