Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Już nie wiem, co robi Citi Handlowy. Posiadam umowę, że jestem zwolniony ze wszystkich opłat za karte kredytową, a tu raptownie bank pobiera mi opłate miesiącznę jako opłate za użytkowanie karty kredytowej. Po dodzwonieniu się na infolinię okazłąo się, że u nich w systemie jest odpowiednia adnotacja o zwolnieniu z opłat, jednakę system pobrał opłatę, gdyż podobno nie było minimalnego wpływu miesięcznego. Niestety, ale minimapny wpływ był. Pracownik obiecał mi, że opłata pobrana zostanie mi zwrócona. Owszem, został mi wzrócona opłata za luty, ale za styczeń to już nie. Napisałem w tej sprawie do banku za pomocą citionline. Jednakże już mija prawie tydzień czasu, a odpowiedzi nie ma. Zaczyna mnie to już drażnić. Jak sam niczego nie dopilnujesz, to można stracic trochę pieniędzy. Może nie jest to dużo, ale jak policzyć wszystkie opłaty to wychodzi, że bank pobiera nawet sporo opłat bez zgody klienta. Może liczy na to, że klient nie zobaczy, że pieniądze sa pobierane niesłusznie. Teraz już się poważnie zastanawiam nad zmiana banku, np. na Alior Bank. Dotychczasowy bank wymaga dużo biurokracji, aby kupić fundusze inwestycyjne, to na każdy rodzaj musze podpisać oddzielną umowę, natomiast w innych bankach nie. Dziwi mnie takie podejście do klienta. Wychodzi z tego, że nie zależy im np. na mnie. Wystarczy to powiedzieć, a juz następnego dnia zmienię bank. Żaden problem.