Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Ponieważ zgubiłem telefon do handlowca Vectry, z który kilka razy rozmawiałem, postanowiłem skorzystać z pomocy innego. Po kilku telefonicznych rozmowach z handlowcem Vectry p.Danielem O. byłem bardzo zadowolony z możliwości podpisania umowy. Spotkaliśmy się punktualnie w domu mojej mamy. Mieliśmy podpisać dwie umowy (dla mnie i dla mamy). Handlowiec przyszedł z dwoma torbami. Niestety przez kilka minut nie potrafił znaleźć w nich druku upoważnienia. W między czasie dopytywałem się czy aby na pewno vectrę może odbierać także moja mama (telefonicznie byłem zapewniany, że tak bo otrzymuje ulotki). Wcześniej podawałem p.Danielowi adres z prośbą o sprawdzenie czy taka opcja jest dostępna (nie widziałem na klatce skrzynki Vectry). W momencie podpisania umowy okazało się, że umowy dla mamy podpisać nie można bo brak okablowania budynku. Umowę można zawrzeć tylko ze mną. Zacząłem być bardziej czujny i mniej ufny wobec kompetencji handlowca. W czasie spotkania odbierał on dzwoniące telefony twierdząc, że dzwonią pieniądze więc musi. Zacząłem czuć się ignorowany. Już tak nie zabiegał o mnie ale o tych co dzwonią. Rozmawiał ze mną szukając ofert dla innych klientów. Ciągle nie potrafił znaleźć odpowiednich druków a szokiem było to, że w pewnym momencie dał mamie plik druków i zaproponował "proszę poszukać druku na nagrywarkę, może Pani znajdzie bo ja nie mogę". Umowę, mimo iż podpisałem wycofałem, gdy okazywało się, że pewne informacje wykluczały się a handlowiec tłumaczył się, że nie musiał mi mówić tej czy innej informacji. Bardzo się zawiodłem. Przecież przez telefon ten człowiek sprawiał pozytywne wrażenie. Odradzam korzystanie z pośrednictwa handlowca p.Daniela O.. Choć osoba reprezentująca firmę Vectra bardzo ostudziła moje zamiary na zmianę operatora to jednak oferta sama w sobie jest atrakcyjna tematycznie i cenowo. Nie wiem co dalej zrobię ale będę ostrożniejszy.