Opinia użytkownika: Jakub_542
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: By założyć rachunek walutowy skorzystałem z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej banku. Wypełnienie go zajęło mi około 10 minut przy czym było proste i przejrzyste. Po dwóch dniach skontaktował się ze mną przedstawiciel banku celem potwierdzenia, przekazania informacji o produkcie oraz udzielenia informacji o tym, iż skontaktuje się ze mną pracownik(skontaktował się następnego dnia), z którym określę termin spotkania z kurierem i przekazania dokumentów. Kontakt telefoniczny ze strony pracowników banku jak również ich profesjonalizm oceniam bardzo dobrze. Wszystkie moje pytania i wątpliwości odnośnie rachunku walutowego zostały wyjaśnione. Podobnie kulturę osobistą i sposób pracy pracownika firmy kurierskiej (potwierdził telefonicznie wizytę i przyjechał punktualnie 19 grudnia tak jak zostało ustalone). Jedyne do czego mam pewne zastrzeżenia to okoliczności przekazania i wypełniania dokumentów ale wynika to bardziej z tego iż przebiegało ono przed moim domem na mrozie. Myślę iż umówienie się na przykład w centrum handlowym (zima) dawałoby większe poczucie komfortu.