Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Atos
Treść opinii: Miejsce w hotelu zarezerwowaliśmy z kolegami telefonicznie tydzień przed przyjazdem – nie było z tym problemu, pracownica była miła i pomocna, a rozmowa krótka i treściwa. Na miejscu znaleźliśmy wolne miejsca na czystym parkingu (przy szlabanie przywitał nas starszy pracownik, który spisał numer rejestracji) i udaliśmy się do hotelu. Na hallu na parterze było czysto i ciepło, sklepik z pamiątkami przy drzwiach był czysty (zamknięty), stand z połączeniem internetowym działał, tak jak i automaty z napojami (automat coca-coli działał prawidłowo, stojący obok automat z kawą był brudny – oblany kawą). Na recepcji przywitała nas miła, elegancko ubrana recepcjonistka. Nie miała żadnych problemów z realizacją rezerwacji ani wystawieniem koledze faktury, dostaliśmy klucze do pokoju w ciągu dwóch minut. Z kolejnymi klientami mówiącymi po angielsku poradziła sobie równie szybko i bezproblemowo. Wszystkie windy w hotelu działały, szybko znaleźliśmy się w czystym i ciepłym pokoju. Telewizor działał prawidłowo, nie było też przepalonych żarówek. W łazience było czysto, pojemniki były pełne mydeł w płynie, były dostępne po 2 czyste ręczniki na osobę. Nie brakowało też papieru toaletowego a śmietnik był pusty. Nocleg był spokojny i przyjemny. Jestem (jak zawsze – nocuję w tym hotelu co miesiąc od roku) zadowolony z obsługi, za tą cenę ciężko w Warszawie znaleźć lepszy nocleg.