Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Komputronik

Treść opinii: Z bólem serca piszę tą ocenę, ponieważ zawsze ceniłem firmę Komputronik. Niestety to co wydarzyło się w czasie moich ostatnich zakupów załamało mnie. Byłem w Outlet na ul. Wołczyńskiej w Poznaniu, chciałem zakupić produkt (a właściwie odebrać) który był dostępny na miejscu. Przed wyjściem dokonałem zamówienia on-line i otrzymałem nr z którym miałem udać się po odbiór. Najpierw nikt nie odpowiedział mi na dzień dobry które powiedziałem wchodząc, potem okazało się, że nikomu nie odpowiadają pracujący tam ludzie, byli bardzo zajęci (ale nie obsługą innych lecz przeglądaniem stron niestety). W części oznaczonej jako serwis siedział pan pozujący na super specjalistę, głośno rozmawiał z koleżanką o planach urlopowych i innych prywatnych rzeczach... Po odstaniu swojego otrzymałem kartkę i informację, że mam podejść obok (do czegoś na kształt sklepu) i dokonać płatności. Tutaj to już była przesada, czekałem 5 min. żeby w ogóle ktokolwiek z 3 pracowników zainteresował się, że jestem. Jeden wykładał produkty na półki, drugi realizował jakieś zamówienie a trzeci przeglądał strony internetowe, po 5 min. oderwał się (jakby przebudzony) i zapytał czy chcę zapłacić. Udało się w końcu, dostałem potwierdzenie i wtedy kolejne oczekiwanie, bo pan, który wydaje towar poszedł go szukać... Nie rozumiem dlaczego nie mógł zrobić tego w czasie kiedy czekałem na zapłacenie, ale najgorzej czułem się kiedy stałem jak idiota i czekałem aż łaskawie ktokolwiek zainteresuje się tym że w ogóle jestem. Na niekorzyść obsługi przemawia to, że nie mieli dużo pracy, klientów były "pojedyncze osoby". Przykre traktowanie...