Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Dostałam informację o możliwości dostarczenia okularów aby wymienić uszkodzone szkło. Informację taką dostałam za pośrednictwem sms. Po przybyciu na miejsce dostałam informację, że naprawione okulary będą do odebrania na następny dzień. Bardzo zależało mi aby móc odebrać je jak najszybciej dlatego zapytałam się czy jest możliwość odebrania ich jeszcze dzisiaj. Okazało się, że się postarają. Miałam na wszelki wypadek zadzwonić ok 18. Zadzwoniłam do salonu o 16.00. Okazało się, że właśnie je dostarczyli. Za chwilę dostałam także sms o możliwości odbioru gotowych okularów. Na nowe szkło dostałam 1 rok gwarancji. Dodatkowe zostały mi wymienione "noski" i dodane etui do okularów. Kolejny raz salon mnie nie zawiódł.