Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Moja wizyta w salonie została wymuszona moją nieuwagą i kolejnym upadkiem moich okularów. Tym razem nieszczęśliwym - u szczerbiło mi się jedno ze szkieł. Okulary robiłam właśnie w tym salonie ok półtora roku temu. Weszłam do salonu i podeszłam do punktu obsługi - od razu zostałam obsłużona. Wytłumaczyłam o co chodzi. Pani zajrzała do danych w komputerze i sprawdziła czy przysługuje mi gwarancja. W związku, że takowa obowiązuje na rok - musiałam się zdecydować albo na nowe okulary albo na wymianę szkła. Zdecydowałam się na to drugie. Pani poprosiła mnie do specjalnego stolika, przy którym mogłyśmy usiąść. Tam został wypisany odpowiedni formularz - zostałam poinformowana, że na szkło muszę poczekać ok 8 dni. Obsługa bardzo sprawna i rzeczowa. Wygląd salonu bardzo estetyczny, a człowiek czuję się tam wyjątkowo ważny.