Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: WITTCHEN
Treść opinii: Do salonu skórzanego udałam się z powodu urodzin przyjaciólki, a raczej wyboru prezentu. Postanowiłam ją tam zabrać, ponieważ jest bardzo wybredna i krytyczna. Zdecydowałyśmy zakupić rekawiczki,które były wystawione w gablocie. W salonie znajdowały się dwie pracownice. Gdy przyjaciólka zdecydowała się na wzór, poprosiłam sprzedawcę (Pani Małgorzata) o pokazanie wzoru w odpowiednim rozmiarze (S). Pracownik posiadał identyfikator oraz był ubrany w białą bluzkę i ciemne spodnie. Pani Małgorzata otworzyła szuflady i stwierdziła, iż na stanie nie ma w tej chwili porządanych rękawiczek. W związku z niniejszym zaproponowała poszukanie artykułu w innym salonie na terenie Poznania. Na odpowiedź czekałyśmy 10 minut-rękawiczki wrozmiarze "S" były w salonie w Centrum Handlowym King Cross Marcelin. Postanowiłam zamówić tę parę oraz podziękowałam pracownikowi za zaangażowanie i załatwienie sprawy. Zostałyśmy bardzo uprzejmie pożegnane i odprowadzone wzrokiem do drzwi. Wnętrze było bardzo pięknie urzadzone, czyste, a towar estetycznie i tematycznie ułożony. Wychodząc ze sklepu zauważyłam, iż na szybie witryny znajduje się plakat z infirmacją o nagrodzie "Jakość obsługi 2008".