Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii banku Polbank. Zadzwonił do mnie konsultant obsługi telefonicznej banku z propozycją specjalnie dla mnie. Konsultant przedstawił się, zapytał się czy nie przeszkadza i czy mam teraz czas i możliwość rozmawiania. Zaproponował aby, ponownie otworzył konto gotówkowe w ich banku (zamknąłem je gdyż bank wprowadził opłatę za kartę i konto nie oferując nic w więcej w zamian). Jednak oferta banku polegała jedynie na tym, że zwolnili by mnie z tych opłat zaledwie przez trzy miesiące. Nie zaproponowali zupełnie niczego sensownego. A jak zapytałem, czy jak do nich wrócę to mogę mieć w ramach konta bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce, to konsultant powiedział, że tak, ale dopiero jak go dopytałem o szczegóły to się okazał, że za to musiał bym jeszcze dopłacić (oprócz opłaty za konto i kartę łącznie 10 zł) dodatkowo 20zł. Podziękowałem, za taki powrót, powiedziałem, żeby więcej nie dzwonili z takimi "super ofertami". Konsultant był mało przekonujący, nie wiele miał do zaoferowania i jeszcze zawracał głowę, niby super ofertą specjalnie dla mnie. Jedna wielka lipa i podpucha. Bank próbuje odzyskiwać klientów, którzy odeszli po wprowadzeniu opłat za wcześniej bezpłatne konta.