Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii telewizji kablowej UPC. Na infolinię zadzwoniłem ponieważ miałem problem z odbiorem telewizją. Bardzo długo trwało oczekiwanie na nawiązanie połączenia z konsultantem. Później jeszcze tylko dwa razy zostałem przełączony od jednego konsultanta do drugiego, no i znowu trzeba było czekać. Jednak w końcu udało się trafić do odpowiedniego działu. Warto było czekać i nie rozłączać się bo dzięki pracownikowi działu technicznego udało się usunąć usterkę bez potrzeby wzywania do domu serwisantów z UPC. Ogólnie trochę rwało to za długo, ale najważniejsze że było skuteczne i miałem na wieczór sprawną telewizję. Konsultanci byli mili, jednak zbyt długo trwa oczekiwanie na nawiązanie połączenia. Powinni zatrudnić więcej osób do obsługi. Cała rozmowa, ze wszystkimi oczekiwaniami trwała prawie 30 minut.