Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy marketu budowlanego Obi zlokalizowanego w Lublinie przy ulicy Zwycięskiej. Parking przy markecie był dobrze odśnieżony, było dużo miejsc nawet blisko głównego wejścia. Podłoga przed wejściem jak i tez na hali sprzedaży była brudna, widać było na niej liczne ślady butów, błota i piasku, a do tego w wielu miejscach były widoczne kołtuny kurzu. Towary na półkach i regałach były w miarę ładnie i równo poukładane. Jednak etykiety z cenami i nazwami były często przemieszane i źle dopasowane (nie odpowiadały temu co faktycznie było na półce). Na hali ciężko było znaleźć jakiegokolwiek pracownika, aby móc go poprosić o pomoc. Na przykład, żeby ktoś poprosić kogoś o zważenie wkrętów musiałem iść aż do informacji przy kasach, dopiero tam zadzwonili po właściwego pracownika, a całe to zamieszanie trwało ponad 10 minut. A zakup warty był raptem 2,5zł, ale czasu trzeba było zmarnować dużo. Dobrze, że do kasy nie było dużej kolejki i poszło sprawnie, kasjer wydał paragon i podziękował. Obsługa była ubrana w firmowe stroje.