Opinia użytkownika: chmura
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udałem się do banku, aby zapłacić raty kredytu. Już po wejściu zauważyłem porządek jaki panował w środku. Podłoga była czysta a wszystkich burkach i regałach nie było ani śladu kurzu. Wszystkie stanowiska obsługi klientów były zajęte. Pracownicy byli ubrani służbowo. Jedna z pracownic zaproponowała mi kawę w czasie oczekiwania na moją kolej. Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż nigdy wcześniej w żadnym banku nie spotkałem się z tym aby ktoś częstował mnie kawą. Po krótkim czasie oczekiwania nadeszła moja kolej. Podszedłem do stanowiska obsługi. Zza biurka powitała mnie jedna z pracownic. Oczywiście powitanie odbyło się w pozycji stojącej. Przedstawiłem bloczki wpłaty i powiedziałem, że chciałem zapłacić raty. Pani zabrała się za wprowadzanie do systemu danych. Gdy zakończyła i przyjęła pieniądze zapytała czy jestem klientem banku. Odpowiedziałem, że z bankiem łączą mnie tylko te raty. Pani zaproponowała mi założenie konta, dzięki któremu będę mógł płacić swoje raty i inne rachunki bez prowizji i wychodzenia z domu. Zaproponowała także konto oszczędnościowe, abym swoje oszczędności mógł pomnażać w szybszym tempie. Wysłuchałem, co pani miała do powiedzenia. Gdy zakończyła podziękowałem za prezentację oferty. Musze przyznać, że jej przygotowanie było bardzo dobre. Wiedziała o czym mówi i co chce sprzedać mi jako klientowi. Koniec końców podziękowałem za przedstawienie oferty i powiedziałem, że się zastanowię. Kto wie czy wkrótce nie zostanę klientem tego banku.