Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: To chyba najgorszy z warszawskich marketów sieci Leroy Merlin. Zawsze dużo kupujących, ciasne przejścia między półkami z towarami, ale najtrudniej uzyskać merytoryczną informację od pracowników obsługi.Albo nie ma pracowników obsługi w zasięgu wzroku, albo trzeba bardzo długo czekać, żeby o cokolwiek zapytać. Ludzie czekają przy punktach informacyjnych i szukają możliwości uzyskania dodatkowej informacji. Nawet wzajemnie zaczepiają się pytając " może pani widziała...?" Oglądałam armaturę łazienkową w części sanitarnej sklepu, na pytanie o szczegóły wybranego kompletu kranów, sprzedawca odparł, że napisane wszystko na opakowaniu. Dalszą dyskusją nie byl zainteresowany. Można przejść cały sklep i nie uzyskać żadnej informacji od sprzedawcy!! Sklep nie jest tani, nie ma szerokiej oferty, jak trzeba dokupić części na wymianę np.drobnych elementów metalowych czy drewnianych (uchwyty, zamki, okucia, klucze..), trudno jest coś dopasować samemu, a obsługa nie jest dostępna. Zdecydowanie odradzam wizytę w tamtejszym sklepie. A, i kolejki przy kasie, bo tylko częśc z nich czynna.